علت غیبت معاونت قرآن وزارت ارشاد در جلسه 109 مجمع مشورتی
کد خبر: 3907586
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

علت غیبت معاونت قرآن وزارت ارشاد در جلسه 109 مجمع مشورتی

دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دلیل غیبت مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه 109 مجمع مشورتی را توضیح داد.

جوابیه دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در خصوص یک خبر

به گزارش ایکنا، صد‌ونهمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز گذشته، هشتم تیرماه در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

از جمله دستور جلسه آن «بررسی آخرین وضعیت اجرای برنامه جامع فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی»(سند قرآن و فضای مجازی) بود که به علت حضور نیافتن مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زمان دیگری موکول شد.

پس از انتشار این خبر، دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، جوابیه کوتاهی در مورد دلیل حضور نیافتن مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار ایکنا قرار داد که بدین شرح است:

«طبق بررسی به عمل آمده، عدم حضور نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه 109 مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مورخ 99/4/8، صرفاً به دلیل ناهماهنگی در ارسال و دریافت دعوت‌نامه جلسه بوده و ان‌شاءالله موضوع آخرین وضعیت اجرای برنامه جامع فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی با حضور نماینده محترم معاونت قرآن و عترت در جلسه بعد مجمع ارائه خواهد شد».

انتهای پیام
captcha