مسابقات قرآن منطقه‌ای خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3910656
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
فردا؛

مسابقات قرآن منطقه‌ای خوزستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن استان خوزستان در فردا 26 تیرماه در سه منطقه استان خبر داد.

مسابقات قرآن منطقه‌ای خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائز فائزی،‌ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مسابقات مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خوزستان فردا پنج‌شنبه 26 تیرماه در سه منطقه استان برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن در منطقه اهواز با شرکت شرکت‌کنندگان از شهرهای اهواز، دشت‌آزادگان، هویزه، حمیدیه، ویس، باوی و کارون همراه خواهد بود، گفت: مسابقات از ساعت 8:30 در آستان علی‌بن مهزیار اهوازی در دو بخش آقایان و بانوان آغاز می‌شود.

فائزی بیان کرد: انور دغاغله، مجید سعیداوی، ناجی حیدری، احمدرضا درخشان در بخش آقایان و نرگس سالمی، منظر نویدی، فخریه سیلاویان، ایمان تمیمی و صدیقه لویمی‌اصل در بخش بانوان داوری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: همچنین برگزاری مسابقات منطقه‌ای آبادان با حضور شرکت‌کنندگان از شهرهای شادگان، خرمشهر، هندیجان، ماهشهر، رامشیر و آبادان هم فردا 26 تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان در امامزاده سیدمحمد با داوری داوران بومی همراه خواهد بود.

وی جزئیات مسابقات قرآن در منطقه دزفول را چنین بیان کرد: مسابقات در این منطقه با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای شوش، شوشتر، اندیمشک و دزفول با داوری علیرضا اسفنده، یوسفی‌کیا، علی زمانی‌راد و محسن حاجی در بخش آقایان و خانم‌ها حیات‌رکنی، کمانگر و حمیدی در بخش بانوان برگزار می‌شود.

فائزی گفت: مسابقات منطقه دزفول امروز 25 تیرماه در بخش آقایان به صورت دو روزه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت اما مسابقات قرآن در بخش بانوان فردا و به صورت یک‌روزه در حرم سبزقبا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha