مسابقات قرآن در منطقه اهواز برگزار شد
کد خبر: 3910892
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

مسابقات قرآن در منطقه اهواز برگزار شد

مسابقات مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در منطقه اهواز با حضور شرکت‌کنندگان از 7 شهر کارون، ویس، باوی، هویزه، سوسنگرد، حمیدیه، اهواز امروز 26 تیرماه برگزار شد.

مسابقات قرآن در منطقه اهواز برگزار شد

احمد علیپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: براساس سهیمه‌بندی صورت گرفته چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن استان خوزستان به 4 منطقه، اهواز به عنوان یک منطقه با شهرهای کارون، ویس، باوی، هویزه، سوسنگرد، حمیدیه و اهواز در سطح شهرستانی رقابت خود را در حرم علی‌بن مهزیار انجام دادند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با رعایت همه موازین، مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی و بهداشتی انجام شد، افزود: برگزاری این مسابقات از این بابت که به جهت گسترش ویروس کرونا برای افراد مشکلی رخ ندهد، برای ما مسئولیت دارد و به همین جهت از ابتدای ورود، افراد به صورت نفر به نفر وارد محل مسابقات می‌شوند و  هیچ فردی بدون ماسک اجازه ورود ندارد؛ فاصله‌گذاری ها در آقایان و بانوان به نحو احسن انجام می‌شود و هر شرکت‌کننده پس از آزمون سریعاً از محیط خارج می‌شود و تراکم جمعیت نداریم. با بازدیدی که از محل مسابقات و نحوه اجرای آن داشتم با توجه به این بیماری، برگزاری آن فراتر از انتظارات مسئولان بوده است.

علیپور تعداد شرکت‌کنندگان 7 شهر منطقه اهواز در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری خوزستان را 69 نفر شامل 32 بانو و 37 آقا عنوان کرد و گفت: نتایج مسابقات را به اداره‌کل اوقاف خوزستان ابلاغ می‌کنیم و آنها اسامی برگزیدگان را اعلام می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز اظهار کرد: انور دغاغله، مجید سعیداوی، ناجی حیدری، احمدرضا درخشان و حمید چنانی در بخش آقایان و نرگس سالمی، منظر نویدی، فخریه سیلاویان، ایمان تمیمی و صدیقه لویمی‌اصل در بخش بانوان داوری این مسابقات را بر عهده داشتند. 

گفتنی است، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن استان خوزستان در مرحله شهرستانی منطقه اهواز با حضور شرکت‌کنندگان از 7 شهر کارون، ویس، باوی، هویزه، سوسنگرد، حمیدیه، اهواز رأس ساعت 12 امروز 26 تیرماه به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha