رشد 54 درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی 1454
کد خبر: 3911490
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

رشد 54 درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی 1454

مشارکت مخاطبان در مسابقه روزانه طرح ملی، قرآنی 1454 نسبت به سال گذشته از رشد 54 درصدی برخوردار شده است.

به گزارش ایکنا؛ طرح ملی، قرآنی 1454 با رویکرد قرآن، خانواده و آرامش با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم از 31 خردادماه آغاز شده است. این طرح با برنامه‌ها و ساختاری متفاوت همراه با شبکه‌های رادیویی و استانی به همراه تبلیغات در فضای مجازی توانسته بیش از 50 درصد رشد مخاطب داشته باشد.

طرح ملی، قرآنی 1454 امسال علاوه بر ارائه برنامه‌های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه، از برنامه‌های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده کرده است.

در این طرح به صورت روزانه با مراکز و استان‌های مختلف کشور ارتباط زنده برقرار شده و فعالیت‌های قرآنی استان به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

همچنین بیان طرح درس‌های روزانه و جمع‌آوری محتوای برنامه 1454 به تفکیک تاریخ پخش و بصورت فایل‌های تصویری، همراه با بارگذاری محتوای طرح‌های قرآنی 1441 تا 1453 نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی www.qurantv.ir\qbeshart در دسترس علاقمندان است.

فعالیت طرح ملی، قرآنی 1454 در فضای مجازی، امسال یکی از موفقیت‌های این طرح به حساب می‌آید که در اکثر پیام‌رسان‌ها با نشانی @qbesharat به صورت ویژه، طرح درس، تقطیع و خلاصه برنامه در تایم‌های کوتاه و انتشار بخش‌های جذاب برنامه، اعلام اسامی برندگان و مشخص کردن جواب صحیح مسابقه پیامکی در تمامی پلتفرم‌ها در فضای مجازی را برای مخاطبان ارائه می‌دهد.

همچنین از دیگر فعالیت‌های فضای مجازی طرح ملی، قرآنی 1454، کانال اینترنتی 1454 در نرم‌افزار سپهر است که به صورت 24 ساعته برنامه پخش شده از شبکه قرآن و معارف سیما، ارتباط با استان‌ها و مسابقه روزانه را در بستر اینترنت از طریق نرم‌افزار سپهر به صورت اختصاصی پخش می‌کند.

انتهای پیام
captcha