نتایج مرحله ورودی نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن اعلام شد
کد خبر: 3920650
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

نتایج مرحله ورودی نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن اعلام شد

نتایج مرحله ورودی نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ پس از داوری آثار صوتی و تصویری تلاوت، تحلیل و تدریس ۲۹۸ نفر از قاریان و مدرسان شرکت‌کننده در آزمون ورودی نهمین دوره ارزیابی، نتایج نهایی و کارنامه نمرات ایشان از سوی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صادر شد.

هیئت داوران این مرحله متشکل از ۸ نفر از اساتید برجسته جمهوری اسلامی ایران، ۱۷۷ نفر از قاریان و ۴۲ نفر از مدرسان را در یکی از درجات ۱ تا ۴ حائز نصاب لازم دانسته و مجوز حضور در مرحله بعد که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه حضوری است، صادر کرد‌ند.

بنابر اعلام دبیرخانه ارزیابی، چنانچه هر یک از شرکت‌کنندگان، نسبت به نمره خود در یکی از فروع تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتداء اعتراض داشته باشند، حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتایج، فرصت دارند تا از طریق پروفایل شخصی نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. نتیجه بررسی اعتراضات تا تاریخ ۱۹شهریورماه به اطلاع ایشان خواهد رسید.

یادآور می‌شود، آزمون تلاوت و مصاحبه دوره نهم در نیمه دوم مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. آئین‌نامه و جزئیات برگزاری مرحله دوم متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن و سامانه جامع ارزیابی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha