آیت‌الله ممدوحی در تقوا، اخلاق و ساده‌زیستی ممتاز بود
کد خبر: 3925026
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
آیت‌الله نوری همدانی:

آیت‌الله ممدوحی در تقوا، اخلاق و ساده‌زیستی ممتاز بود

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی درگذشت آیت‌الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت و تأکید کرد: آیت‌الله ممدوحی در تقوا، اخلاق و ساده‌زیستی ممتاز بود.

آیت‌الله ممدوحی در تقوا، اخلاق و ساده‌زیستی ممتاز بودبه گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت آیت‌اللّه نوری همدانی در پی ارتحال محقق گرانمایه، آیت‌الله حسن ممدوحی به این شرح است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
در ایام غم و اندوه اهل بیت علیهم السلام، خبر ارتحال عالم ربانی و محقق گرانمایه، آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن ممدوحی رحمت‌الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.
این شخصیت بزرگوار در تقوا و تدین، در تواضع و اخلاق و ساده‌زیستی و متانت ممتاز بود. آثار قلمی ایشان در ابعاد مختلف خصوصاً عرض ارادت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین تربیت شاگردان فراوان و روحیه انقلابی  و دفاع از آرمان امام راحل و رهبری، حسنه ماندگار زندگی آن عالم پرهیزگار بود.
اینجانب رحلت این استاد برجسته حوزه علمیه قم را به پیشگاه مولا و سرورمان حضرت بقیة‌الله الأعظم عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و حوزه‌های علمیه و خانواده و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام و حشر با صالحان  و ابرار و اولیاء الهی را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
حسین نوری همدانی
پنجم صفر المظفر  ١٤٤٢
انتهای پیام
captcha