برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط شهدای کربلا
کد خبر: 3927860
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط شهدای کربلا

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از برگزاری نمایشگاه مجازی آثار نقاشی‌خط ناصر چوپان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط توسط حوزه هنری خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد باوی‌زاده، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط از آثار ناصر چوپان کرده است.

وی افزود: استاد چوپان، مدرس دانشگاه و یکی از طراحان و پیشکسوتان متعهد اسلامی در رشته طراحی گرافیک در خوزستان است که حدود 52 اثر نقاشی‌خط را با اسامی شهدای کربلا و با مضامین و اشعاری در این زمینه طراحی کرده است.

باوی‌زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه منتخبی از این آثار در تارنمای حوزه هنری خوزستان به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری نمایشگاه حضوری وجود ندارد تصمیم گرفتیم جهت ادای احترام به شهدای حادثه کربلا این آثار را به صورت مجازی به نمایش بگذاریم.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha