زندگی و شهادت حاج قاسم خدمت به اسلام و جبهه مقاومت بود
کد خبر: 3945138
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

زندگی و شهادت حاج قاسم خدمت به اسلام و جبهه مقاومت بود

امام جمعه کرمانشاه گفت: حاج قاسم سلیمانی چهل سال از عمر خود را در خدمت اسلام و در جبهه مقاومت سپری کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، ۱۳ دی در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص)، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی چهل سال از عمر خود را در خدمت اسلام و در جبهه مقاومت سپری کرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه مشهود عالم اکبر در دنیای کنونی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در نخستین روز‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی، افزود: عمر حاج قاسم یک لحظه خارج از خدمت به اسلام نبود و کسی که در مکتب امام راحل پرورش یافته باشد محدود به بعد فیزیکی و دنیوی نیست.

آیت‌الله علما با بیان اینکه حاج قاسم بر گردن بسیاری از کشور‌های دنیا حق دارد، تصریح کرد: درخصوص سردار سلیمانی در یک سال گذشته مطالب بسیاری گفته شده، اما باید یادآوری کنیم که او تربیت شده هشت سال دفاع مقدس است و بسیاری از فرماندهان و بزرگان ما در این مسیر گام برداشته و پخته شده‌اند.

وی در پایان به رحلت آیت‌الله مصباح یزدی اشاره و اظهار کرد: ایشان شمشیر دین و اسلام بود و ویژگی‌های بسیاری داشت و همواره مدافع اسلام و حریم ولایت بود و از دست دادن ایشان برای جامعه اسلامی خسارتی بزرگ است.

انتهای پیام
captcha