پیام تسلیت حزب‌الله لبنان به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی
کد خبر: 3945163
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

پیام تسلیت حزب‌الله لبنان به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی

حزب‌الله لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان روز شنبه با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام، خانواده ایشان و امت اسلامی تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حزب الله لبنان آمده است:

«إنا لله و إنا إلیه راجعون

امت اسلامی فقیهی بزرگ، اندیشمندی اسلامی و عارفی والامقام از اولیای صالح و مخلص خداوند باری تعالی، آیت‌الله مصباح یزدی را از دست داد.

این عالم مجاهد همه عمر شریفش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، بیداری امت، اهالی مقاومت و مجاهدت در جهان سپری کرد و مجاهدان ما در لبنان نیز از دعا و حمایت ایشان در همه مراحل مستفیض و بهره‌مند شدند.

رحلت این شخصیت بزرگ را به ساحت مقدس مولایمان صاحب الزمان‌(عج) و حضرت امام سید‌علی خامنه‌ای (دام ظله) و مراجع عظام (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، امت اسلام، به خصوص خانواده شریف و همه محبان ایشان، تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسئلت داریم».

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره)، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه به دلیل بیماری، دار فانی را وداع گفت.

درگذشت آیت‌الله مصباح، بازتاب گسترده‌ای داشت و بسیاری از شخصیت‌های منطقه، این ضایعه را تسلیت گفتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha