کتاب تحلیل همانندناپذیری (اعجاز) قرآن نقد و بررسی می‌شود
کد خبر: 3959575
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
طی نشست مجازی؛

کتاب تحلیل همانندناپذیری (اعجاز) قرآن نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «تحلیل همانندناپذیری (اعجاز) قرآن در آموزه‌های قرآن و سنت» ۲۷ اسفندماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست نقد و بررسی کتاب «تحلیل همانندناپذیری (اعجاز) قرآن در آموزه‌های قرآن و سنت» از سوی  پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور مولف کتاب، حجت‌الاسلام فتح‌الله نجارزادگان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، و سخنرانی محمدکاظم شاکر، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و منصور پهلوان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با دبیری سیدمجید نبوی، دبیر گروه تخصصی علوم قرآن و حدیث، سمت برپا می‌شود.

نشست یادشده چهارشنبه، ۲۷ اسفندماه، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود .علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست به صورت مجازی می‌توانند به وارد شدن به صفحه این سازمان به صورت آنلاین از آن استفاده کنند.

کتاب «تحلیل همانندناپذیری (اعجاز) قرآن در آموزه‌های قرآن و سنت» تألیف حجت‌الاسلام فتح‌الله نجارزادگان برای دانشجویان رشته الهیات (علوم قرآن) در مقطع دکتری به عنوان منبع اصلی درس «اعجاز قرآن کریم» به ارزش ۲ واحد به همت سازمان سمت منتشر شد.

انتهای پیام
captcha