مسابقه رمضانی تقلید از قاریان نامی جهان در رادیو امارات
کد خبر: 3968149
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

مسابقه رمضانی تقلید از قاریان نامی جهان در رادیو امارات

رادیو شارجه امارات به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه تقلید صوت و لحن قاریان بزرگ جهان را از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الخلیج امارات، رادیو قرآن کریم از شارجه وابسته به سازمان رادیو و تلویزیون شارجه، مسابقه رمضانی ««كأنه هو» (گویی خود اوست) را ارائه کرده است که هدف آن حفظ سیره قاریان بزرگ قرآن کریم در ذهن نسل‌های جدید و کشف استعدادهای امیدوارکننده قرآنی از نظر زیبایی صوت و لحن و توجه و تلاش برای ارتقای آن است.

هدف از این مسابقه که رادیو قرآن شارجه آن را از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد، شناسایی بهترین استعدادها در تقلید از قاریان بزرگ جهان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کلیپی تصویری از اجرای صوت خود به تقلید از یکی از مشاهیر قراء در جهان را از طریق صفحه کاربری خاص خود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ اختصاص داده شده توسط رادیو شارجه (# مسابقة-كأنه-هو) منتشر کنند تا کمیته ویژه ارزیابی بتواند شرکت‌کنندگان در مسابقه را شناسایی و به ارسالی‌های آنها امتیاز دهد.

از جمله شروط برای  شرکت در این مسابقه عبارتند از: ذکر نام قاری‌ای که از آن تقلید شده، امتناع از هر گونه تقلب به دلیل وجود امکانات فنی پیشرفته برای شناسایی این دست موارد، نشان دادن کامل چهره در ویدئو و تعهد شرکت‌کننده به اینکه خودش صاحب آن ویدئوست تا بعداً با شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی تماس گرفته شود و از طریق تکنیک تماس تصویری از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد.

جوایز مالی به مبلغ 50 هزار درهم برای حائزان رتبه‌های برتر در این مسابقه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام
captcha