ثبت‌نام 549 خوزستانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم
کد خبر: 3975921
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

ثبت‌نام 549 خوزستانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از ثبت‌نام 549 خانم و آقا از خوزستان در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

ثبت نام

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: 549 نفر از استان خوزستان در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی بیان کرد: 234 آقا و 315 خانم در رشته‌های همسرایی، اذان، دعاخوانی، تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، تفسیر ثبت‌نام کرده‌اند. 

فرهادی‌نژاد گفت: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: مسابقات در استان خوزستان در دو مرحله منطقه‌ای(شهرستانی)‏ و استانی برگزار خواهد شد. شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوشتر، ایذه، ماهشهر، آبادان و بهبهان میزبان مرحله منطقه‌ای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در استان خوزستان خواهند بود. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در این دوره نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته اما باز هم تعدادی از ثبت‌نام جا ماندند و تلاش ما این است که بتوانیم‏ مهلتی یک هفته‌ای را برای ثبت‌نام از سازمان بگیریم تا رقابت گرم‌تر شود. اگرچه تجربه سال گذشته نشان می‌دهد که مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نیست. 

انتهای پیام
captcha