جان باختن یک کودک در آتش‌سوزی هتلی در کربلا
کد خبر: 3984885
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

جان باختن یک کودک در آتش‌سوزی هتلی در کربلا

مدیریت دفاع مدنی عراق از آتش‌سوزی عظیمی در یکی از هتل‌های کربلا خبر داد که در اثر آن یک کودک جان خود را از دست داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الحرة، مدیریت دفاع مدنی عراق اعلام کرد که هتل «ضی الحسین» که یک هتل چهار طبقه با تعدادی فروشگاه در طبقه همکف آن است و در خیابان السده در وسط شهر کربلا واقع است، امروز یکشنبه دچار حریق شد و گروه‌های دفاع مدنی پس از شعله‌ور شدن آتش توانستند 78 مسافر ساکن هتل را نجات دهند.
 
وی افزود: این گروه‌ها با استفاده از نردبان ماشین‌های آتش‌نشانی وارد عمل شده و توانستند همزمان با عملیات اطفای حریق از چهار جهت، مسافران را از پنجره‌ها و پشت‌بام هتل بیرون بکشند و نجات دهند.
 
مدیریت دفاع مدنی ادامه داد: گروه‌های امداد دفاع مدنی اقدام به امداد رسانی به تعدادی از مجروحان که در اثر استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شده بودند، کرده و پیش از انتقال آنها به بیمارستانی نزدیک، اقدامات لازم را برای نجات آنها انجام دادند. اما متاسفانه به دنبال این آتش‌سوزی یک کودک در اثر خفگی در بیمارستان جان باخت.
 
در بیانیه این مدیریت آمده است که حادثه به پایان رسیده اما تحقیقات در مرکز پلیس، بر اساس گزارش کارشناس پزشکی قانونی و برای تعیین علت آتش‌سوزی آغاز شده است.
 
حادثه آتش‌سوزی هتل کربلا تنها چند روز پس از آتش‌سوزی در یک بیمارستان ویژه بیماران کرونایی در شهر ناصریه در جنوب عراق رخ داد که به جان باختن 98 نفر منجر شد.
انتهای پیام
captcha