برگزاری مسابقات قرآن خوزستان به تعویق افتاد
کد خبر: 3991066
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

برگزاری مسابقات قرآن خوزستان به تعویق افتاد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: تأخیر در برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان به دلیل همزمانی با برگزاری آزمون سازمان دارالقرآن کریم و همچنین عبور از پیک کرونا با هدف حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و داوران انجام می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن خوزستان به تعویق افتاد

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: آزمون مرحله دوم شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم قرار است در روزهای سوم، چهارم و پنجم شهریورماه برگزار شود، بنابر درخواست زیاد شرکت‌کنندگان و همزمانی تاریخ برگزاری این آزمون با مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان در چهارم شهریورماه مقرر شد این تاریخ لغو شده و مسابقات در زمان دیگری برگزار شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به گسترش ویروس کرونا و قرمز شدن بسیاری از شهرهای استان خوزستان، با هدف حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و هیئت داوران تصمیم بر آن شد که مسابقات قرآن استان خوزستان در تاریخ 11 و 12 شهریورماه برگزار شود.

فرهادی‌نژاد گفت: همچنین به دلیل اینکه تعدادی از شرکت‌کنندگان هم در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح شرکت دارند و هم در رشته‌های قرائت و حفظ، ضبط آثار رشته‌های دعاخوانی و تواشیح در روز ۱۲ شهریورماه انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: تأخیر در برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان به دلیل همزمانی این تاریخ با برگزاری آزمون سازمان دارالقرآن کریم و همچنین عبور از پیک کرونا با هدف حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و داوران انجام می‌شود. 

انتهای پیام
captcha