زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3994336
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن خوزستان اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را اعلام کرد.

زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن خوزستان اعلام شد

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان را اعلام کرد. 

وی با بیان اینکه پنج‌شنبه 11 شهریورماه مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان شهرهای اهواز، دشت‌آزادگان، باوی، کارون و ماهشهر از ساعت 8 و 30 دقیقه، شرکت‌کنندگان شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و شوش از ساعت 13 و 30 دقیقه و شرکت‌کنندگان شهرهای دزفول، شوشتر، اندیمشک، باغملک، ایذه، رامهرمز و بهبهان از ساعت 17 مسابقات خود را در این روز آغاز می‌کنند. 

فرهادی‌نژاد گفت: همچنین از ساعت 8 و 30 دقیقه، مسابقات رشته‌ دعاخوانی در دو گروه آقایان و بانوان و از ساعت 13 و 30 دقیقه مسابقات رشته تواشیح در روز جمعه 12 شهریورماه برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: روسای ادارات شهرستان‌های اوقاف استان، موظف شده‌اند، هماهنگی‌های لازم جهت حضور به‌موقع شرکت‌کنندگان در محل مسابقات را انجام دهند. 

وی تأکید کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع، از پذیرش افراد بعد از ساعت تعیین‌شده و ورود افراد همراه جلوگیری می‌شود. 

یادآور می‌شود، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان با حضور 200 شرکت‌کننده خانم و آقا پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریورماه در حسینیه امام رضا(ع) واقع در کوی کیانپارس اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha