برگزاری برنامه عمود ۲۲۴ با محوریت آشنایی با روش‌های تدبر کلمه‌ای
کد خبر: 4004277
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

برگزاری برنامه عمود ۲۲۴ با محوریت آشنایی با روش‌های تدبر کلمه‌ای

برنامه عمود ۲۲۴ با محوریت آشنایی با روش‌های تدبر کلمه‌ای بر اساس سوره مبارکه بروج از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، برنامه عمود ۲۲۴ با محوریت آشنایی با روش‌های تدبر کلمه‌ای بر اساس سوره مبارکه بروج از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این نشست در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ برپا می‌شود، تاکنون پنجاه و هشت جلسه از این برنامه برگزار شده است. نشست کودک و فهم قرآن نیز با محوریت بیانی ساده از سوره‌های جزء سی نیز در روزهای دوشنبه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

همچنین فصل دوم سلسله جلسات تصویرسازی از رخدادهای صدر اسلام با عنوان «حیات شریف حضرت صدیقه طاهره(س) و جایگاه زن در امت» روزهای دوشنبه ساعت 21 از سوی مدرسه دعا و فقه حکومتی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران و از طریق نشانی https://tadabbor.quranetratschool.net/ch/m-doa برگزار می‌شود. تاکنون سیزده جلسه از این جلسات برپا شده است.

مجموعه نشست‌های موضوعی جهت آشنایی بیشتر با مخلوقات و قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه و مهندسی نیز از سوی مدرسه اسماء الحسنی در حال برگزاری است.

جلسه چهاردهم از این مجموعه نشست‌ها با عنوان «نگاهی به علل و عوامل، اثرات و راهکارهای مدیریت معضل گرد و غبار» ویژه عموم علاقه‌مندان امروز سه‌شنبه از ساعت 16 تا 17 برپا می‌شود و علاقه‌مندان از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madreseolumpaye می‌توانند به صورت مجازی از محتویات این جلسه استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha