هزینه درمان دو خواهر نابینای اندیکایی از محل موقوفه نظام‌السلطنه ماهشهر تأمین شد
کد خبر: 4011938
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

هزینه درمان دو خواهر نابینای اندیکایی از محل موقوفه نظام‌السلطنه ماهشهر تأمین شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از تأمین هزینه درمان دو خواهر نابینای اندیکایی با همکاری موقوفه نظام‌السلطنه ماهشهر و بیمارستان حاج محمد نمازی شیراز خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف خوزستان

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: طی بازدیدی که روز پنجشنبه گذشته به همراه تعدادی از گروه‌های جهادی از مناطق زلزله‌زده اندیکا صورت گرفت با امام جمعه و فرماندار اندیکا دیدار داشتیم و همچنین از منازل، مساجد و امام‌زادگان آنجا هم بازدید به عمل آمد و قول‌هایی برای بازسازی آنها داده شد.

وی گفت:‌ در کنار این بازدید خانواده‌ای بودند، با سه دختر که از ناحیه چشم دچار  آسیب جدی بودند و به دلیل عدم بضاعت مالی کافی برای آنها معضلی اساسی ایجاد کرد. واقعا از این همه مظلومیت و محرومیت دل هر بیننده‌ای به درد می‌آید. 

خاکباز ادامه داد: پس از این دیدار بنا شد 2 دختر از این خانواده با همکاری اوقاف خوزستان و فارس برای درمان به بیمارستان موقوفه نمازی شیراز اعزام شوند. هزینه درمان و ایاب و ذهاب برای این 2 دختر رایگان خواهد بود. اوقاف فارس هم از این اقدام استقبال کرد و هزینه‌های درمان، از محل موقوفه نظام‌السلطنه مافی ماهشهر  و موقوفه حاج محمد نمازی شیراز تأمین می‌شود.

دو دختر نابینای اندیکایی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: همچنین مقرر شد که از این دست بیماران از اندیکا با هزینه موقوفات برای درمان شناسایی شوند که تعداد دیگری مشخص شدند و برای درمان به بیمارستان موقوفه نمازی شیراز اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha