قدردانی عتبه امام حسین(ع) از موکب دارالقرآن خوزستان
کد خبر: 4013347
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

قدردانی عتبه امام حسین(ع) از موکب دارالقرآن خوزستان

در پی برپایی موکب قرآنی از سوی دارالقرآن کریم خوزستان در دهه پایانی ماه صفر، عتبه امام حسین(ع) از فعالیت‌های این موکب قدردانی کرد.

موکب دارالقرآن خوزستانحجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: روز گذشته 23 آبان نشست کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی استان با موضوع برنامه‌های قرآنی ماه‌های باقی‌مانده سال 1400، توجیه نسبت به طرح رصد و پایش جلسات قرآنی و آزمون ارزیابی حافظان عمومی و تأکید بر اطلاع‌رسانی هدفمند برگزار شد.

فدیعمی خاطرنشان کرد: نشست صمیمانه کارشناسان قرآنی با حجت‌الاسلام و المسلمین نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از دیگر برنامه‌های روز گذشته بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حضور مهدی دغاغله، مدرس و پیشکسوت قرآنی استان در این نشست، اظهار کرد: وی در این نشست از اهمیت کار قرآنی و تجربیات خود در این حوزه سخن گفت و همچنین در ادامه تقدیرنامه عتبه امام حسین(ع) را با موضوع قدردانی از فعالیت‌های موکب دارالقرآن استان به مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تقدیم کرد.

فدیعمی افزود: در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، جامعه قرآنی موکبی را به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان و با مشارکت عتبه حسینی و هیئت مذهبی سیدالشهدا(ع) در منطقه حصیرآباد اهواز برپا کرد که از جمله برنامه‌های این موکب برگزاری محفل قرآنی، سخنرانی قرآنی، تصحیح نماز، پاسخ به شبهات و برپایی ایستگاه نقاشی بود. 

انتهای پیام
captcha