مدارک مربیان فعال حفظ قرآن در خوزستان بررسی می‌شود
کد خبر: 4028024
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

مدارک مربیان فعال حفظ قرآن در خوزستان بررسی می‌شود

رئیس مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از بررسی مدارک ارسال شده مربیان خوزستانی در قالب طرح شناسایی مربیان فعال حفظ قرآن کریم در هفته آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر برای طرح شناسایی مربیان فعال حفظ قرآن کریم، گفت: مهلت ارسال مدارک این طرح امروز، 22 دی‌ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه پس از جمع‌آوری همه مدارک ارسال شده در کمیته استانی شرایط این افراد بررسی می‌شود، افزود: اعضای کمیته استانی شامل اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن‌ الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی، با دبیری اوقاف است. 

فرهادی‌نژاد بیان کرد: پس از بررسی سوابق مربیان فعال حفظ قرآن کریم در استان خوزستان، مدارک افراد منتخب به کمیته کشوری ارسال و پس از بررسی مجدد، منتخبان نهایی اعلام می‌شوند. 

رئیس مرکز قرآنی اوقاف خوزستان تصریح کرد: سهمیه استان خوزستان از 114 مربی حفظ قرآن کریم در طرح تجلیل از این افراد 20 نفر است که از نظر فراوانی پس از استان تهران قرار دارد. 

وی در پایان بیان کرد: هنوز آمار کلی از مدارک ارسال شده وجود ندارد پس از به دست آمدن این آمار در هفته آینده این مدارک توسط کمیته استانی بررسی خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha