فراخوان سومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» منتشر شد
کد خبر: 4032576
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

فراخوان سومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول فراخوان سومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» را به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی منتشر کرد.

فراخوان سومین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» منتشر شد (آماده)به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان‏، سعید گل گل، مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند بهترین خاطراتی که از بزرگ‌ترهای خود درباره دوران انقلاب اسلامی شنیده‌اند، نقاشی کنند.

وی تکنیک نقاشی در این مسابقه را آزاد اعلام کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مداد رنگی، گواش، پاستل، آبرنگ و ... استفاده کنند.

گل گل با اشاره به این‌که هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۲ اثر است، افزود: آثار ارسالی جهت شرکت در این مسابقه باید اندازه‌ی a3، a4 باشد و علاقه‌مندان لازم است آثار خود را تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه https://app.epoll.pro/10436700 بارگذاری کرده و یا جهت ارسال فیزیکی به آدرس دبیرخانه این مسابقه: دزفول - کوی اندیشه - خ امید ۲۰، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مرکز ۴ دزفول ارسال کنند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۳ برگزیده مسابقه «یک خاطره، یک تصویر» جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha