یادواره شهدای جبهه شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد + عکس
کد خبر: 4035217
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

یادواره شهدای جبهه شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد + عکس

یادواره شهدای جبهه شمالغرب کشور همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «مهدی مرادی» امروز، 20 بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگارافتخاری ایکنا؛ یادواره شهدای جبهه شمالغرب کشور همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «مهدی مرادی» دانشجوی شهید دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل امروز، 20 بهمن‌ماه با حضور مسئولین استانی، رؤسای ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان در دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل برگزار شد.

ولی‌اله خوش‌طینت، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در این مراسم پیشرفت‌های گوناگون در حوزه‌های علمی، نظامی و... را  از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شکست ابهت توخالی غرب و به‌خصوص آمریکا، ایجاد دریچه‌های امید، فرهنگ از خود‌گذشتگی، ایثار و شهادت از دیگر دستاوردهای انقلاب است که همه اینها عنایت الهی بود و باید قدر‌دان آن باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و بر ضرورت الگوگیری جامعه به خصوص نسل جوان از مکتب شهدا تأکید کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی سخنانی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)، گفت: شهادت مقوله‌ای است که آرزوی همه پیامبران و انبیای الهی بوده و آرزو کرده‌اند که در سفره شهدا بنشینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی‌های غرب و به‌خصوص آمریکای جهانخوار و هجمه‌های مداوم و همه جانبه آنان به کشورمان را نشان از پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد:  امروز دشمن اگر از هیچ تلاشی برای زمین‌گیر کردن ایران اسلامی دریغ نمی‌کند، نشان از عدم تحمل پیشرفت‌هاست که آن‌را برنمی‌تابد.

رونمایی از اجرای نماهنگ ابا صالح المهدی، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی و اجرای سرود گروه الهادی اردبیل، تجلیل از خانواده معظم شهید مهدی مرادی، آئین نامگذاری و بهره‌برداری از ساختمان آموزشی دانشگاه به نام شهید مهدی مرادی(دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام‌نور مرکز اردبیل) از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

سالار ملکی

انتهای پیام
captcha