همکاری مجمع قرآنی شارجه با کشورهای آمریکای جنوبی
کد خبر: 4044040
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

همکاری مجمع قرآنی شارجه با کشورهای آمریکای جنوبی

مجمع قرآن شارجه دامنه فعالیت‌های خود را در کشورهای آمریکای جنوبی گسترش داد. به این ترتیب این مجمع در 155 کشور جهان دارای شعبه است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الاتحاد، مجمع قرآن کریم شارجه روز گذشته به مناسبت پوشش تمامی کشورهای قاره آمریکای جنوبی در دفتر مرکزی خود جشن گرفت.

 به همین مناسبت مراسمی با حضور شیخ شیرزاد عبدالرحمن طاهر، دبیر کل این مجمع  و جمعی از علما، اساتید و شیوخ این مجموعه برگزار شد. شیخ شیرزاد گفت: این مجموعه در مدت کوتاهی از عمر خود پیشرفت مستمری داشته و حتی با بسیاری از مؤسسات علمی پیشرو در خدمت به قرآن کریم و علوم آن رقابت کرده است.

 این مجموعه در حال حاضر 155 کشور را تحت پوشش دارد. شیخ شیرزاد گفت که این دستاوردها بدون حمایت شیخ سلطان بن محمد القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم شارجه که توجه زیادی به مجموعه داشته است، محقق نمی‌شد.

شیخ شیرزاد همچنین از زحمات معاونت روابط بین الملل مجمع، علما و اساتید تجلیل تاکید کرد که کار مجموعه با روحیه تیمی پیش می رود.

 شیخ شیرزاد ادامه داد که برنامه این مجموعه در آینده مبتنی بر گسترش حوزه جغرافیایی کشورهای تحت پوشش و توسعه امکانات و انجام برنامه‌های علمی با هدف ارتقای مهارت‌ها و توانایی‌های علمی دانشجویان است.

عایشه الانصاری رئیس بخش روابط بین الملل این مجمع ضمن ابراز خرسندی از ورود خدمات این مجموعه به تمامی کشورهای آمریکای جنوبی، به تلاش‌های مدیران این مجمع قرآنی برای ارائه خدمات خود به سایر کشورهای قاره آسیا اشاره کرد.

شایان ذکر است که این نهاد قرآنی در تیرماه سال گذشته، پوشش خود در تمامی کشورهای قاره آفریقا را جشن گرفت.

انتهای پیام
captcha