تجهیز مؤسسه محمد رسول‌الله(ص) بشاگرد نیازمند همراهی خیرین
کد خبر: 4090296
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

تجهیز مؤسسه محمد رسول‌الله(ص) بشاگرد نیازمند همراهی خیرین

مؤسسه محمد رسول الله(ص) بشاگرد نیازمند تهیه اقلام و تجهیزات آموزشی برای ارائه خدمات بهتر آموزشی است.

حمایت خیرینبه گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی محمد رسول‌الله(ص) بشاگرد برای فراهم و خریداری تجهیزات آموزشی و اقلام خود نیازمند حمایت و همراهی خیرین است.

این مؤسسه به دلیل فقدان یا مستهلک شدن وسایل نیازمند خرید دستگاه‌های نو یا دست دوم چون دو عدد رایانه، دستگاه کپی، چاپگر، موکت، صندلی، میز، آبسردکن و وسیله سرمایشی و گرمایشی گازی است.

خیرین علاقه‌مند به منظور مشارکت در این امر خیر می‌توانند با شماره 09175767107  تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا به آیدی Zareieitaa پیام دهند. همچنین کانال این مؤسسه در پیام‌رسان ایتا به نشانی Alhafezonbashagard@ قرار دارد.

مؤسسه قرآنی محمد رسول الله(ص) روستای بلبل‌آباد بشاگرد از سال ۱۳۹۰ با ثبت‌نام ۱۵۰ قرآن‌آموز از روستا فعالیت خود را به صورت روزانه آغاز و از سال ۱۳۹۵ دور‌ه‌های شبانه‌روزی این موسسه با پذیرش قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان به حفظ کلام وحی از کل استان هرمزگان شروع شد. این مؤسسه با مدیریت حسن زارعی که از معلمان دینی، پرورشی، فلسفه و منطق مقطع متوسطه اول و دوم است، اداره می‌شود.

مستند «بلبل‌آباد بشاگرد» 14 مهرماه ضمن معرفی مؤسسه محمد رسول الله(ص) بشاگرد، مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما را با همراهی و مشارکت‌های حدود 180 خانوار این شهرستان‌ها در برنامه‌های مختلف و به ویژه اجرای طرح «مرگ دود(شهری بدون استعمال دخانیات)» در بشاگرد طی تصمیم جمعی (از عاشورای سال 65 تا غدیر سال  70 که به نتیجه رسید) آشنا کرد.

مستند تصویری «بلبل‌آباد بشاگرد»

انتهای پیام
captcha