کارگاه انگیزشی حفظ قرآن با حضور «احمد دباغ» برگزار شد + عکس
کد خبر: 4100769
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

کارگاه انگیزشی حفظ قرآن با حضور «احمد دباغ» برگزار شد + عکس

کارگاه انگیزشی حفظ قرآن و صوت و لحن پنجشنبه و جمعه، 26 و 27 آبان‌ماه با حضور حافظ بین‌المللی روشندل کشورمان در شاهرود برگزار شد.

کارگاه انگیزشی حفظ قرآن ویژه حافظان مؤسسه کریمه‌آل‌رسولبه گزارش ایکنا، کارگاه انگیزشی حفظ قرآن ویژه حافظان، مربیان و فراگیران حفظ مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) شاهرود و واحد‌های میغان از روستاهای بخش «بسطام‌» شهرستان شاهرود و مُجِن از شهرهای استان سمنان، پنجشنبه، 26 آبان‌ماه طی دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 11 و در نوبت بعدازظهر از ساعت 15 تا 17 با حضور احمد دباغ، حافظ و قاری بین‌المللی روشندل در مسجد جوادالائمه(ع) شاهرود برگزار شد.

طی این کارگاه احمد دباغ به ارائه روش‌های حفظ قرآن، بیان شیوه حفظ و برنامه مرور و تثبیت محفوظات خود و پاسخ به سؤالات مستمعان و سپس به تلاوت آیاتی پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه ضمن پاسخگویی به شبهات بر لزوم رویارویی و مبارزه با دشمنان، شناخت خائنان و ولایتمداری تأکید کرد.

همچنین کلاس آموزشی صوت و لحن نیز جمعه، 27  آبان‌ماه در نوبت صبح ویژه بانوان و در نوبت عصر ویژه آقایان در دو بخش قاریان و حافظان شاهرود و همزمان با پخش آنلاین از طریق اپلیکیشن «قرار» برگزار شد.

محفل قرآنی نیز چهارشنبه، 25 آبان‌ماه، در مسجد جامع شهرستان گرمسار و دفتر امام جمعه با حضور امام جمعه گرمسار، علما و مسئولان و جامعه قرآنی شهرستان گرمسار با اجرای برنامه حفظ و قرائت قرآن توسط احمد دباغ و بیان نکات تفسیری با توجه به مسائل روز، توجه به قرآن به عنوان کتاب زندگی و بکارگیری آموزه‌های قرآن در زندگی، توجه به ولایتمداری و بصیرت‌آفرینی و تمسک به آیاتی که بشارت‌دهنده نجات و سعادت است، برگزار شد که با استقبال عموم مردم همراه بود.

یادآور می‌شود، واحد مرکزی موسسه کریمه آل‌رسول(س) در شهر مقدس قم، سی متری هنرستان، کوچه ۲۸، فرعی دوم، پلاک ۸۶ قرار داد. همچنین این مؤسسه در پیام‌رسان سروش دارای کانال به نشانی Sapp.ir/karimehalrasool و در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/karimehalrasool است.

انتهای پیام
captcha