معرفی راه‌یافتگان خوزستان مرحله پایانی مسابقات قرآن در بخش آقایان
کد خبر: 4101339
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

معرفی راه‌یافتگان خوزستان مرحله پایانی مسابقات قرآن در بخش آقایان

چهار قاری و حافظ خوزستانی به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره سراسری قرآن در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل راه پیدا کردند.

مسابقات قرآن اوقافبه گزارش ایکنا از خوزستان، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در گروه آقایان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل معرفی کرد.

بر این اساس، نمایندگان استان خوزستان در این مرحله از مسابقات، خلیل سواری در رشته قرائت تحقیق، سید جاسم موسوی در رشته قرائت تحقیق، رحیم شریفی در رشته قرائت ترتیل و عبدالله میاحی در رشته حفظ کل قرآن کریم هستند.

مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی از ۲۲ دی‌ماه به میزبانی خوزستان آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت غیر حضوری و پخش فایل‌های ضبط شده برای گروه داوری از ۱۷ آبان تا ۳۰ آبان در مجموعه مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد. نفرات برگزیده این مرحله، به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان خوزستان راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha