فعالیت مؤسسه لیلةالقدر تهران در فضای مجازی
کد خبر: 4114562
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

فعالیت مؤسسه لیلةالقدر تهران در فضای مجازی

کانال آموزشی و دانستنی‌های قرآن از سوی موسسه لیله‌القدر تهران با هدف آموزش روخوانی، روانخوانی و ترتیل‌خوانی در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شده است.

قرآن

به گزارش ایکنا، مؤسسه لیله‌القدر تهران کانال آموزشی و دانستنی‌های قرآن را با هدف آموزش روخوانی و روانخوانی و ترتیل‌خوانی، نکات تجوید تخصصی و فنون تلاوت در پیام‌رسان ایتا به نشانی eshragholqora با ۹۴۰ عضو دارد.

آموزش فنون تلاوت قرآن و تلاوت‌های مجلسی، آموزش وقف و ابتدا، صوت و لحن و مقامات، بارگذاری اجرای اذان مؤذنان برتر جهان اسلام، تواشیح و ابتهال و تلاوت‌های ناب با اجرای مقامات از دیگر محتوای قابل بارگذاری این کانال است.  

این موسسه دارای کانال‌های منهاج‌القرآن، نهج‌البلاغه و شرح خطبه‌ها و نامه‌ها ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و مهد فرشتگان ویژه خردسالان و مربیان مقطع پیش‌دبستانی و کودکان در پیام‌رسان ایتا است.

بنابر گفته فاطمه عبدالرحیمی، مدیر موسسه لیله‌القدر تهران «این موسسه از سال ۱۳۸۰ با اخذ مجوز سازمان تبلیغات استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و مرحوم پدرم، آقای محمود آقاعبدالرحیمی، رئیس سنی موسسه بودند. همچنین پیش از ایام کرونا دوره‌های حضوری موسسه در سرای مجیدیه برگزار می‌شد و در ایام کرونا فعالیت‌های موسسه صرفا در حوزه مجازی است».

مرحوم محمود آقاعبدالرحیمی، اواخر آبان ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. او متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۱۱، اهل جاسب از توابع استان قم بود و در تهران به شغل نانوایی مشغول بود.

او در زمان حیاتش از خیرین نیکوکار به ویژه در امر بازسازی مسجد در زادگاهش بود‌. اهل مطالعه و سرودن غزلیات بود، به طوری که اشعارشان در روزنامه وطن امروز به چاپ رسیده است. در ذیل متن یکی از غزلیات، آمده است؛

غزلیات

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۹
0
0
بسیار عالی
خدا ایشان را رحمت کند و با صالحین درگاهش محشور بفرماید
captcha