ارتقای سطح کیفیت آموزشی تربیتی کودکستان‌ها در خوزستان
کد خبر: 4114736
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

ارتقای سطح کیفیت آموزشی تربیتی کودکستان‌ها در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۸ کودکستان در سطح استان فعالیت می‌کنند، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان، نظارت بر عملکرد این کودکستان‌ها و اجرای برنامه‌های ارتقای سطح کیفیت آموزشی تربیتی این مراکز است.

نشست برنامه ریزی شورای کودکستان هابه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، امروز، ۲۵ دی‌ماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، یکی از سازمان‌های مؤثر در مجموعه تعلیم و تربیت کشور است که فعالیت کودکستان‌ها در سطح کشور مهم‌ترین حوزه اثربخشی آن است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۸ کودکستان در سطح استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان، نظارت بر عملکرد این کودکستان‌ها، روند فعالیت مؤسسان این فضاهای آموزشی تربیتی و اجرای برنامه‌های ارتقای کیفیت آموزشی تربیتی در راستای ارتقای شاخص‌های کودکستان‌ها در استان است.

حمیدی‌نژاد در پایان با بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح و اثربخش کودک از سنین پایین آغاز می‌شود، گفت: این موضوع رسالت غایی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است و آموزش و پرورش خوزستان با تمام توان در این جهت تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha