حماس تسلیم‌شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا را محکوم کرد
کد خبر: 4123228
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

حماس تسلیم‌شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس تسلیم‌شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا و انصراف از مراجعه به شورای امنیت برای پیگیری پرونده جنایات و شهرک‌سازی این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم، سخنگوی حماس تأکید کرد که این اقدام تشکیلات خودگردان رفتاری خارج از اجماع ملی است.

قاسم تصریح کرد که ظاهراً تشکیلات خودگردان همچنان اصرار دارد که در توهم به سر ببرد و دل به دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش کند.

وی اظهار کرد که این خدمتی مجانی به دشمن اشغالگر صهیونیستی است که موجب بهبود چهره کریه این رژیم در برابر افکار عمومی جهان خواهد شد و کشورهای منطقه را بیش از پیش به عادی‌سازی روابط با آن تشویق می‌کند.

حازم قاسم تأکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه تا بیرون‌راندن اشغالگران اسرائیلی از سراسر این سرزمین ادامه خواهد داد و طرح‌های دشمن برای سرکوب خیزش و انتفاضه ملت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.

گفتنی است که شبکه عبری زبان «کان» در گزارشی اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین تحت فشارهای آمریکا از مراجعه به شورای امنیت برای پیگیری پرونده شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منصرف شده است.

منبع مذکور تأکید کرد که در مقابل، از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان برای سفر به واشنگتن و دیدار با جو بایدن در کاخ سفید دعوت شده و قرار است شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به صورت موقت تعلیق شود.

انتهای پیام
captcha