تمجید هیئت اندونزی از رسالت جهانی مجمع قرآن شارجه
کد خبر: 4125316
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

تمجید هیئت اندونزی از رسالت جهانی مجمع قرآن شارجه

در دیدار هیئتی از اندونزی به ریاست قمرالدین هدایت، رئیس دانشگاه بین‌المللی اسلامی در اندونزی از مجمع قرآن کریم شارجه از اقدامات این مجمع در راستای معرفی قرآن کریم و فعالیت‌های قرآنی در سطح جهان، تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، در دیدار هیئتی از اندونزی به سرپرستی  قمرالدین هدایت، رئیس دانشگاه بین‌المللی اسلامی اندونزی و همچنین حضور کنسول این کشور در امارات از مجمع قرآن کریم شارجه، از تلاش‌های این مجمع در انتشار پیام قرآن در سطح جهان تقدیر و تشکر شد.

در جریان این بازدید هیئت دانشگاه بین‌المللی اسلامی اندونزی، مورد استقبال شیرزاد عبدالرحمن طاهر، مدیر مجمع قرآن کریم شارجه قرار گرفتند و وی توضیحاتی در خصوص اقدامات این مجمع، قاریان و همچنین آموزش‌های قرآنی به‌ویژه در علم قرائت به دانشجویانی از سراسر جهان به‌ویژه از اندونزی را برای این هیئت ارائه کرد.  

هیئت دانشگاه بین‌المللی اسلامی اندونزی همچنین از  استودیوهای رادیو و تلویزیونی این مرکز نیز بازدید کردند و فیلمی از تولیدات این مجمع در زمینه جهان و انسان با محتوای اعجاز علمی قرآن کریم و همچنین فیلم مستندی در زمینه تاریخچه قرآن کریم نیز برای اعضای این هیئت به نمایش درآمد.  

قمرالدین هدایت، رئیس دانشگاه بین‌المللی اسلامی در اندونزی نیز با تمجید از پیشرفت علمی، فنی، اداری و آموزشی مجمع قرآن کریم شارجه و به‌کارگیری این امکانات در خدمت به  قرآن کریم این مجموعه را  الگویی برای دیگر مراکز قرآنی توصیف کرد.  

مجمع علمی قرآن کریم در شارجه یکی از مهم‌ترین مراکز قرآنی در امارات متحده عربی است که فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح جهان به منظور معرفی پیام قرآن و همچنین آموزش تلاوت و دیگر علوم و مهارت‌های قرآنی به دانشجویانی از کشورهای مختلف عربی و اسلامی، در دست اجرا دارد.

انتهای پیام
captcha