مسابقات قرآن و معارف فرهنگیان خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4139159
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
۲۲ اردیبهشت

مسابقات قرآن و معارف فرهنگیان خوزستان برگزار می‌شود

مسابقات قرآن و معارف فرهنگیان استان خوزستان، جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن و معارف فرهنگیانمسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از  برگزاری مسابقات قرآن و معارف فرهنگیان استان خبر داد و گفت: این مسابقات جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه با شرکت 68 نفر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌های این مسابقات شامل حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم(با شرکت 10 نفر در بخش آقایان و 6 نفر در بخش بانوان)، حفظ کل قرآن کریم(با شرکت ۴ نفر در بخش آقایان و 2 نفر در بخش بانوان)، روش تدریس احکام (با شرکت ۵ نفر در بخش آقایان و 8 نفر در بخش بانوان)، قرائت تحقیق قرآن کریم (با شرکت ۱۰ نفر در بخش آقایان و 8 نفر در بخش بانوان) و نهج‌البلاغه(با شرکت ۶ نفر در بخش آقایان و 9 نفر در بخش بانوان) است.

حمیدی‌نژاد گفت: محل برگزاری مسابقات آقایان، مدرسه شاهد عفاف ناحیه یک اهواز و محل مسابقات بانوان در مدرسه شاهد رضوان ناحیه یک اهواز خواهد بود. اختتامیه این رویداد نیز در سالن مدرسه شاهد عفاف برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهارکرد: مرحله مقدماتی رشته‌های حفظ کل و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم به‌صورت آنلاین برگزار شد و مرحله مقدماتی سایر رشته‌ها به‌صورت ارسال اثر بود.
انتهای پیام
captcha