تجمع رزمندگان مقاومت تیپ جنین در حمایت از غزه
کد خبر: 4140431
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

تجمع رزمندگان مقاومت تیپ جنین در حمایت از غزه

رزمندگان مقاومت گردان جنین جنبش جهاد اسلامی در حمایت از غزه راهپیمایی برگزار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، راهپیمایی حمایت از غزه از اردوگاه جنین آغاز شد و در خیابان های جنین ادامه یافت و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی در حمایت از جنبش جهاد اسلامی از دبیرکل این جنبش خواستند که به نشانه آمادگی برای مبارزه سلاح در اختیار آنها قرار دهد.

خبرگزاری وفاء فلسطین گزارش داد گروه‌های مختلف فلسطینی در اردوگاه جنین نیز در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تحصن کردند.

ده‌ها شهروند در این تحصن شرکت کردند و شعارهایی در محکومیت جنایات اشغالگران و کشتارهای انجام شده در نوار غزه سر دادند.

آنها همچنین از جامعه جهانی خواستند تا مداخله کند و کنار مردم بی دفاع فلسطین بایستد که در معرض حملات و کشتارهای بی‌وقفه اسرائیل قرار دارند.

حضور گسترده فلسطینیان در نماز صبح مسجدالاقصی 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی امروز جمعه نماز صبح را در مسجد مبارک الاقصی و مسجد حضرت ابراهیم (ع) اقامه کردند.

نمازگزاران فلسطینی خواستار مقابله با انتقال راهپیماهایی پرچم شهرک‌نشینان به داخل مسجدالاقصی شدند.

شمار زیادی از فلسطینیان ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی 48 نماز صبح را در نمازخانه‌های مسجدالاقصی؛ به ویژه نمازخانه باب الرحمه به جا آوردند.

صدها فلسطینی دیگر پس از پایان نماز صبح در این مسجد اعتکاف کرده و به راز و نیاز با معبود جهانیان پرداخته و حلقه‌های درس و بحث و تلاوت قرآن برپا کردند.

در شهر الخلیل نیز صدها فلسطینی نماز صبح را به منظور تاکید بر حمایت و حراست از مسجد حضرت ابراهیم (ع) در برابر تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان یهود در این مسجد اقامه کردند.

انتهای پیام
captcha