تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی
کد خبر: 4159786
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطینی با تجلیل از عملیات استشهادی در قدس اشغالی تأکید کردند که این عملیات در دفاع از مسجدالاقصی و در پاسخ به هجوم شهرک‌نشینان به این مسجد مقدس انجام شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌های جداگانه‌ای عملیات شجاعانه یک فلسطینی را که مهند محمد سلیمان المزرعه (20 ساله) انجام داده مورد ستایش قرار داده و تأکید کردند این اقدام در واکنش به جنایات اشغالگران علیه ملت و سرزمین فلسطین و در دفاع از قدس و مسجدالاقصی انجام می‌گیرد.

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد: یک تک‌سوار دیگر از قهرمانان این ملت مقاوم سلاح خود را به سوی سینه دشمن صهیونیستی نشانه گرفت تا پاسخی به جنایات و تجاوزات این رژیم علیه ملت و سرزمین مقدس ما داشته باشد.

سلمی بیان کرد: ملت فلسطین بار دیگر ثابت می‌کند، اراده‌ای به مراتب قوی‌تر از توطئه‌های اشغالگران برای مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس هم در واکنش به این عملیات استشهادی اظهار کرد: عملیات سلحشورانه قدس، در راستای دفاع از مسجدالاقصی و در واکنش به یورش‌های شهرک‌نشینان و انجام رفتارهای تلمودی در داخل آن انجام می‌پذیرد.

این جنبش ضمن ستایش از عملیات قهرمانانه این مبارز فلسطینی آن را پاسخی طبیعی به تجاوزات و حملات مستمر به مسجدالاقصی دانست.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز عملیات تیراندازی در شهرک معالیه ادومیم واقع در شرق بیت‌المقدس اشغالی را مورد ستایش قرار داد و افزود: این عملیات پاسخ ملت فلسطین به جنایات مستمر صهیونیست علیه مقدساتش است.

کمیته‌های مقاومت در بیانیه خود، عملیات قهرمانانه معالیه ادومیم را سیلی جدیدی به ساختار امنیتی و نظامی دشمن صهیونیستی توصیف و صرف انجام آن را بیانگر شکست و عجز رژیم صهیونیستی در مقابل ملت قهرمان و آزاده فلسطین دانست.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز عملیات معالیه ادومیم را واکنشی به جنایات اشغالگران و تروریسم سازمان‌یافته این رژیم و ضربه‌ای به تمامی تدابیر و اقدامات امنیتی این رژیم توصیف کرد.

این گروه مبارز فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت فلسطین همچنان به مبارزه و مقاومت خود در تمامی اشکال آن تا جارو شدن تمامی اشغالگران و تامین حقوق ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

یادآور می‌شود، در عملیاتی که امروز توسط یک جوان فلسطینی به نام مهند محمد سلیمان المزرعه 20 ساله از اهالی العیزریه به انجام رسید، شش صهیونیست زخمی‌ شدند که به اعتراف این رسانه‌ها حال دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha