اخلاق قرآنی از کسب رتبه بالاتر است
کد خبر: 4160541
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

اخلاق قرآنی از کسب رتبه بالاتر است

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خوزستان در بازدید از کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه رعایت شوونات اسلامی و اخلاق و رفتار قرآنی در مسابقات اهمیت بالایی دارد، گفت: رعایت اخلاق و رفتار قرآنی از کسب مقام و رتبه بالاتر است.

کارگاه های دانش آموزی مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، علی محسنی‌نسب، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خوزستان امروز 15 مرداد از کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز بازدید کرد.  

وی در بازدید از کارگاه آوایی پسران ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان کارگاه‌ها، به اهمیت تأثیرگذاری دانش آموزان نخبه قرآنی بر همسن و سالان خود اشاره کرد و گفت: مهم است که بتوانید دانش آموزان را به این رشته‌‌ها جذب کنید.

محسنی نسب با بیان اینکه رعایت شوونات اسلامی و اخلاق و رفتار قرآنی در مسابقات اهمیت بالایی دارد، گفت: رعایت اخلاق و رفتار قرآنی از کسب مقام و رتبه بالاتر است.

گفتنی است، کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان پسر در رشته‌های قرائت قرآن کریم، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل، اذان و مداحی برگزار شده‌ است. مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز از 15 تا 17 مرداد به میزبانی مشهد مقدس  برگزار می‌شود و 14 دانش آموز پسر از استان خوزستان عازم این مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha