بزرگترین رویداد قرآنی خوزستان آغاز می‌شود
کد خبر: 4162091
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
فردا

بزرگترین رویداد قرآنی خوزستان آغاز می‌شود

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان از فردا دوشنبه 23 مردادماه آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان

جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان فردا دوشنبه 23 مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو روز و در دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان واقع در سه‌راه فرودگاه برگزار می‌شود، گفت: در روز نخست شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، اذان، ترتیل و دعاخوانی(آقایان) با هم رقابت می‌کنند. روز دوم مسابقات هم با حضور شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، قرائت تحقیق و تواشیح و همخوانی همراه است.

سرخی گفت: مسابقات از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و در دو نوبت صبح و بعدازظهر  با حضور ۵۲ خانم و ۸۸ آقا ادامه خواهد داشت.

وی داوران گروه آقایان در بخش تجوید علیرضا یوسفی‌کیا، وقف و ابتدا محمدسعید فیاض، صوت محسن شیروانی، لحن صالح اطهری‌فرد و صحت حفظ محسن مزرعاوی معرفی کرد و افزود: همچنین در گروه بانوان و در رشته تجوید خلود موسوی، وقف و ابتدا نوال حزباوی، صوت ملیحه اسحاق‌نژاد، لحن ناهید سلطانی و صحت حفظ زهرا افخمی ریحانی داوری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت. 

سرخی گفت: سیدعباس پورهاشمیان و محبوبه کاتب ناظر مسابقات به ترتیب در دو بخش آقایان و بانوان هستند.

 

انتهای پیام
captcha