از پاسخ عرین الاسود به تجاوز جدید صهیونیست‌ها تا انفجار بولدوزر اسرائیلی + فیلم
کد خبر: 4167049
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
با تحولات فلسطین؛

از پاسخ عرین الاسود به تجاوز جدید صهیونیست‌ها تا انفجار بولدوزر اسرائیلی + فیلم

در جدیدترین جنایت سربازان رژیم صهیونیستی، دوسرباز زن مسلح پنج دختر فلسطینی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. گروه مقاومت عرین‌الاسود در واکنش اعلام کرد که از جایی که انتظارش را ندارند به آن‌ها ضربه خواهند زد. در عین حال یک دستگاه بولدوزر نظامی صهیونیست‌ها در جریان حمله گسترده نظامیان این رژیم، به اردوگاه نور شمس توسط یک بمب دست‌ساز قوی منفجر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، در جدیدترین جنایت سربازان رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دو سرباز زن مسلح به همراه یک قلاده سگ پنج دختر فلسطینی را مجبور کردند تا لباس‌هایشان را درآورده و برهنه در مقابل آنها راه بروند.

این اقدام وقیحانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی خشم گروه‌های مقاومت در فلسطین را برانگیخته است.

عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد

گروه مقاومت «عرین‌الاسود» با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه پاسخ حمله نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی در الخلیل را می‌دهند، گفت که از جایی که انتظارش را ندارند به آنها ضربه خواهند زد. 
گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود در نابلس واقع در کرانه باختری بامداد سه‌شنبه به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که انتقام حمله به بانوان در الخلیل در راه است. 
عرین‌الاسود با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه پاسخ حمله نظامیان صهیونیست تروریست به زنان فلسطینی در الخلیل را می‌دهند، گفت که جنگ مقاومت با اشغالگران ادامه دارد. 
به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این گروه با بیان اینکه قبلاً قول داده بودند انتقال حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی را بگیرند و به آن نیز عمل کردند، تأکید کرد که اکنون نیز مردان، شیرها و گرگ‌های الخلیل بار دیگر انتقام حمله به نوامیسشان را خواهند گرفت. 

براساس گزارش منابع فلسطینی سحرگاه امروز، 14 شهریور در جریان تهاجم اشغالگران صهیونیست به اردوگاه عین شمس در طولکرم و تیراندازی به سمت فلسطینی‌ها یک نفر شهید و یک تن دیگر زخمی شده است.

تصویری از «عايد أبو حرب» (نفر سمت راست) که صبح امروز در جریان یورش اشغالگران به طولكرم به شهادت رسید تصویر سمت چپ شهید «سيف أبو لبدة» موسس تیپ طولكرم وابسته به گردان‌های قدس است.

از پاسخ عرین الاسود به تجاوز جدید صهیونیست‌ها تا انفجار بولدوزر اسرائیلی  + فیلم

منابع محلی گفتند به دنبال این حمله، درگیری مسلحانه شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیستی در اردوگاه نور شمس در طولکرم درگرفت.

 

انفجار بولدوزر اسرائیلی با بمب دست‌ساز

همزمان با فریاد الله اکبر جوانان فلسطینی یک دستگاه بلدوزر نظامی صهیونیست‌ها در جریان حمله امروز گسترده نظامیان این رژیم، به اردوگاه نور شمس توسط یک بمب دست‌ساز قوی منفجر شد.

به دنبال تشدید درگیری‌ها، نظامیان اشغالگر تجهیزات نظامی خود را به این اردوگاه اعزام کردند. 

شاخه طولکرم هم اعلام کرد: رزمندگان ما با شلیک گسترده گلوله و پرتاب بمب‌های دست‌ساز، در برابر نظامیان صهیونیستی و تجهیزات و ماشین‌آلات آنها ایستادند.

به گفته منابع محلی در این حمله، برق بخش وسیعی از اردوگاه نور شمس قطع شد.

حمله وحشیانه نیروهای صهیونیستی به زن فلسطینی در قدس

 نیروهای رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه طی حمل وحشیانه‌ای به زن ۴۴ ساله فلسطینی با تپانچه برقی در مقابل دروازه حطه مسجد الاقصی، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت کردند.

 

آنها این زن را که فاطمه عمارنه نام داشت، به تلاش برای انجام عملیات حمله با چاقو متهم کرده بودند.

به گزارش منابع محلی، در پی شایعاتی مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در «باب حطه»، نیروهای صهیونیستی دروازه‌های مسجد الاقصی و شهرک قدیم را بسته و اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

این منابع افزودند: سربازان رژیم اشغالگر مانع تردد مردم از شهرک قدیم شدند و به نمازگزاران داخل مسجد الاقصی هم یورش بردند.

انتهای پیام
captcha