3100 حافظ در طرح «۴ هزار شهید و ۴ هزار حافظ» کلاس‌بندی شدند
کد خبر: 4172699
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

3100 حافظ در طرح «۴ هزار شهید و ۴ هزار حافظ» کلاس‌بندی شدند

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: 4 هزار و 500 نفر در طرح «۴ هزار شهید، ۴ هزار حافظ قرآن کریم» ثبت‌نام کردندکه 3 هزار و 100 نفر کلاس‌بندی شده‌اند و طرح هم همچنان ادامه دارد.

طرح «۴ هزار شهید و ۴ هزار حافظ»

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله واریز جوایز به حافظان قرآن و سهم مؤسسات قرآنی طرح «۴ هزار شهید، ۴ هزار حافظ قرآن کریم» که در آزمون‌های مرحله نخست موفقیت کسب کردند، درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون‌های این طرح از مردادماه آغاز شد، اظهار کرد: بنابراین به افارد یکه در آزمون‌ها نمره قبولی کسب کرده باشند و به حد نصاب لازم رسیده باشند، کیف پول الکترونکی آن‌ها شارژ و طی چهار مرحله به حساب مؤسسات و حافظان قرآن این طرح واریز شده است.

شایق اضافه کرد: از مهرماه نیز درصورت درخواست وجوه کیف پول الکترونیکی از سوی حافظان، این بودجه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: 4 هزار و 500 نفر در طرح «۴ هزار شهید، ۴ هزار حافظ قرآن کریم» ثبت‌نام کردند که 3 هزار و 100 نفر کلاس‌بندی شده‌اند و طرح هم همچنان ادامه دارد.

یادآور می‌شود، طرح «۴ هزار حافظ، ۴ هزار شهید» با حمایت استانداری یزد به مدت چهار سال در سطح استان اجرا می‌شود و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد ستاد اجرایی این طرح را برعهده دارد و دبیری آن با روح‌الله مطهریان است.

همچنین مؤسسات و قرآن‌آموزان یزدی علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به تارنمای طرح «۴ هزار حافظ، ۴ هزار شهید» به نشانی https://hefzyazd.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha