فعالیت پیش‌دبستانی دارالقرآن امامزاده حسن(ع) + فیلم
کد خبر: 4175940
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

فعالیت پیش‌دبستانی دارالقرآن امامزاده حسن(ع) + فیلم

پیش‌دبستانی راه آسمان تحت نظارت دارالقرآن امامزاده حسن(ع) تهران با شرکت 71 دختر و پسر مشغول به فعالیت است.

پیش‌دبستانی دارالقرآن امامزاده حسن(ع)

زهرا آجرلو، مسئول دارالقرآن امامزاده حسن(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پیش‌دبستانی این دارالقرآن با عنوان «راه آسمان» از سال 96 فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به ثبت‌نام قریب به 71 دختر و پسر در پیش‌دبستانی اظهار کرد: از این تعداد 28 دختر و 43 نفر از پسران هستند، که مراحل پیش‌ثبت‌نام آنها در طی ایام تابستان انجام شد و سپس در روزهای پایانی شهریورماه ثبت‌نام قطعی و اطلاع‌رسانی شد.

آجرلو اضافه کرد: در مقطع پیش‌دبستانی مجموعه کتاب‌های شاپرک و مائده آسمانی، همراه با حفظ 20 سوره قرآن کریم، حفظ آیت‌الکرسی، دعای فرج و کتاب کار کودک و آموزش الفبا به صورت نوشتاری آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های پیش‌دبستانی سه شیفت سه ساعته (سه روز در هفته) تشکیل می‌شود که با مربیگری معصومه رسولی، اعظم سلامت‌منش و الهام عبدی همراه است.

پیش‌دبستانی دارالقرآن امامزاده حسن(ع)

مسئول دارالقرآن امامزاده حسن(ع) با دوره‌های مهد قرآن دارالقرآن ویژه خردسالان دختر و پسر گروه سنی سه تا پنج سال اشاره کرد و گفت: تا کنون 43 خردسال در مهد قرآن ثبت‌نام کردند که با آنها حفظ سوره‌های کوچک قرآن همراه با رنگ‌آمیزی و نقاشی، خلاقیت، ورزش و بازی آموزش داده می‌شود.

آجرلو بیان کرد: دوره‌های مهد قرآن چهار روز در هفته، قریب به دو ساعت با تدریس منیژه علیخانی و فاطمه سلیمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از دارالقرآن آستان مقدس امامزاده حسن(ع) می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره ۵۵۷۰۹۰۰۹ داخلی ۴ تماس بگیرند.        

آیین افتتاحیه پیش‌دبستانی امامزاده حسن(ع) تهران

انتهای پیام
captcha