ادامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج تا 27 آذر + فیلم
کد خبر: 4188176
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

ادامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج تا 27 آذر + فیلم

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که بر اساس برنامه باید امروز 25 آذرماه به پایان برسد، تا روز 27 آذرماه ادامه خواهد یافت.

ادامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج تا 27 آذر + فیلم

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که بر اساس برنامه‌ریزی باید تا بعدازظهر امروز 25 آذرماه با برگزاری رقابت‌ها در رشته‌های حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه(40 حکمت)، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه(دعای 20)، مفاهیم سوره مبارکه ملک(ارائه پنج‌دقیقه‌ای) و بخش گروهی(بانوان) به پایان برسد، در روز 27 آذرماه به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام مسئولان دارالقرآن بسیج با توجه به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان بخش خانوادگی در این دوره زیاد بوده است مقرر شده، رقابت در این بخش به دوشنبه 27 آذرماه موکول شود. بر همین اساس 27 آذرماه روز پایانی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خواهد بود.

رقابت در سایر رشته‌ها و بخش‌های مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در مرحله نیمه‌نهایی امروز 25 آذرماه به پایان خواهد رسید.

مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که با عنوان مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری این مسابقات شناخته می‌شود از دوشنبه، بیستم آذرماه به صورت ارتباط آنلاین با راه‌یافتگان به این مرحله در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی و در دو گروه بانوان و آقایان آغاز شده است.

نفرات برتر این مرحله که با مشارکت بیش از 1500 نفر همراه بوده است، به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج راه خواهند یافت. مرحله نهایی این مسابقات اوایل بهمن‌ماه به میزبانی استان قم خواهد بود.  

 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha