پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4189725
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس برگزار می‌شود

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی روزهای ۶ تا ۸ دی ماه خبر داد.

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج، فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید محسن هاشمی، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس امروز،۳ دی ماه از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: این رویداد طی روزهای ۶ تا ۸ دی ماه به مدت ۶۰ ساعت در موضوعات پویانمایی، بازی موبایلی و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار خواهد شد.

وی افزود: گروه‌های شرکت‌کننده این رویداد در مراسم افتتاحیه پس از اعلام موضوع طراحی پروژه‌های خود را شروع کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هاشمی با بیان اینکه گروه‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: در مرحله استانی این رویداد برای هر رشته، به تیم نخست ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۵ میلیون تومان و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون یک‌صد نفر در قالب ۲۵ تیم در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین در بخش مردمی این رویداد ۳۵ نفر شرکت کرده‌اند که پس از داوری آثار به ۹ نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اظهار کرد: افتتاحیه مراسم روز چهارشنبه، ۶ دی‌ماه در دانشکده فنی باهنر شیراز برگزار خواهد شد و بعد از آن شرکت‌کنندگان ۶۰ ساعت به رقابت می‌پردازند که امید است در روز ۸ دی‌ماه اختتامیه برگزار و نفرات برتر معرفی شوند.

هاشمی با اشاره به همکاری دانشگاه شهید باهنر شیراز و شهرداری شیراز، این برنامه را کاری مشترک برای هدفی مشترک برشمرد و بیان کرد: قرار است در این رویداد فعالان و متخصصان تولید محتوا شناسایی شده و از هنر آنان در عرصه‌های روشنگری و تبلیغ فرهنگی و اجتماعی شهر و کشورمان بهره برد.

وی در پایان با دعوت از همه نهادها و دستگاه‌های متولی، خواستار حضور در این رویداد و کمک به روند جاری برنامه و استفاده از ظرفیت متخصصان شرکت‌کننده در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود شد.

انتهای پیام
captcha