پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4190368
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس آغاز به‌کار کرد

مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج فارس با حضور گروه‌های تولید محتوای فضای مجازی استان در شیراز برگزار شد.

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج فارس با حضور گروه‌های تولید محتوای فضای مجازی استان امروز، 6 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.

سیدمحسن هاشمی، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم با یادآوری اینکه این رویداد طی 48 ساعت در شیراز برگزار می‌شود، گفت: رویداد مذکور می‌تواند تأثیرات فراوانی در حوزه تولید محتوا داشته باشد.

وی تصریح کرد: ساختار و قالب‌های فضای مجازی در همه کشورها و در نزد همه فرهنگ‌ها مشترک است ولی آنچه باعث تفاوت بین آن‌ها می‌شود چیزی جز محتوا نیست، از این‌رو ارزش‌گذاری در حوزه فضای مجازی و در نظر گرفتن سیاه و سفیدها، اخلاق، فرهنگ و معنویت در این فضا در گرو تولید محتوایی است که ما می‌توانیم به شبکه گسترده اینترنت ارائه دهیم.

هاشمی اظهار کرد: در این رویداد علاوه بر بازاریابی برای بهترین گروه‌های تولیدمحتوا در سال آینده نیز از ظرفیت آنان در بخش فضای مجازی کنگره سرداران و امیران شهدای استان فارس بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه در این رویداد دانش‌آموزان، نخبگان و مدیران برای بازدید حضور پیدا خواهند کرد، گفت: امید است چنین رویدادهایی انرژی مضاعفی را به ما دهد تا بتوانیم گام‌های بلندی را در راستای راه‌اندازی هنرستان رسمی هنرهای دیجیتال در استان فارس برداریم.

وی در پایان زمان برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد را جمعه، 8 دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: در این رویداد برگزیدگان مرحله استانی معرفی و تجلیل خواهند کرد.

 

انتهای پیام
captcha