ظرفیت فضای مجازی را برای حفظ دستاوردهای انقلاب به‌کار گیریم
کد خبر: 4190373
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

ظرفیت فضای مجازی را برای حفظ دستاوردهای انقلاب به‌کار گیریم

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی از فعالان این عرصه خواست تا از چنین ظرفیتی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز ۶ دی‌ماه در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به فضای مجازی بارها تأکید کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز فضای مجازی جزئی از فضای حقیقی است زیرا مردم با آن زندگی می‌کنند، افزود: امروز شخصیت افراد بسیاری تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته است.

جمالی خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای حفظ انقلاب اسلامی شد و گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کنیم باید امپراتوری بر فضای مجازی را ایجاد کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خطاب به فعالان فضای مجازی تصریح کرد: در حوادث گذشته مشاهده کردیم که در این فضا برنده نبودیم لذا امروز فعالان فضای مجازی بسیج در خط اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارند و باید در این زمینه قوی ظاهر شوند.

وی، فعالان فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

جمالی از فعالان فضای مجازی خواست تا چشمان بصیر، هوشیار و آگاهی انقلاب اسلامی باشند و تأکید کرد: اگر در این عرصه بخواهیم موفق باشیم باید برنامه‌ای را طراحی کنیم و با شناخت رفتار دشمن در مقابلش تاکتیک خاص خود را انجام دهیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز دشمن از تاکتیک‌های ایجاد یأس و ناامیدی، بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و ناکارآمد جلوه دادن دادن نظام استفاده می‌کند، از فعالان فضای مجازی خواست تا با تولید محتوای فاخر و قوی به مقابله با این تاکتیک‌های دشمن بپردازند.

انتهای پیام
captcha