موفقیت 7 برادر و خواهر مصری در حفظ کامل قرآن
کد خبر: 4190542
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

موفقیت 7 برادر و خواهر مصری در حفظ کامل قرآن

7 برادر و خواهر در یک خانواده مصری با حمایت پدر و مادر خود موفق به حفظ کامل قرآن شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه خبری «الوطن»، «سعد محمد سعد عیسی»، و دو برادرش «سعید و عبدالعزیز» موفق به کسب رتبه نخست در رشته «خانواده قرآنی» سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر شدند.

سعد محمد سعد عیسی درباره کسب این رتبه ارزشمند گفت: ما هفت برادر و خواهر هستیم که با وجود اینکه پدر و مادرمان دارای تحصیلات ابتدایی هستند، همگی موفق به حفظ کامل قرآن شدیم.

وی افزود: پدر و مادر ما بسیار مشتاق بودند که فرزندان آن‌ها حافظ قرآن باشند، بنابراین من و برادران و خواهرمان همگی در الازهر تحصیل کردیم و توانستیم آیات کامل کلام وحی را حفظ کنیم.

سعد در ادامه با اشاره به این که وی امام و خطیب اداره اوقاف استان اسکندریه مصر است، گفت: دو برادر دیگرم «سعید و عبدالعزیز» نیز از خطیبان وزارت اوقاف مصر هستند.

وی درباره کسب رتبه نخست رشته خانواده قرآنی از سوی او و برادرانش در سی‌امین رویداد بین‌المللی قرآن مصر گفت: «خانواده قرآنی ما به خاطر کسب این رتبه ارزشمند بسیار خوشحال هستند و از خدا می‌خواهم فرزندانم نیز امتداد این خانه قرآنی باشند و آن‌ها اکنون با وجود سن کم در مسیر حفظ کلام وحی گام نهاده‌اند، همانطور که پدر و مادرم به حفظ قرآن ما علاقه داشت، ما نیز این مسیر را با فرزندانمان ادامه خواهیم داد».

سعد همچنین از اهتمام ویژه رئیس‌جمهور مصر به فعالان قرآنی این کشور قدردارنی کرد و تلاش وزارت اوقاف مصر در برپایی رقابت‌های بین‌المللی قرآن این کشور و افزایش جایزه رشته خانواده قرآنی به 500 هزار پوند مصر را ارج نهاد. 

انتهای پیام
captcha