آمریکا با راهی شدن اولین تابوت‌ها به واشنگتن دست از حمایت اسرائیل می‌کشد
کد خبر: 4192042
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
محسن رضایی:

آمریکا با راهی شدن اولین تابوت‌ها به واشنگتن دست از حمایت اسرائیل می‌کشد

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم تکریم و نکوداشت بانوان و رهروان راستین حضرت زهرا(س) بیان کرد: آمریکان و اروپا تا جایی از رژیم صهیونیستی حمایت خواهند کرد که هزینه زیادی نپردازند، به محض راهی شدن تابوت‌ها به لندن و واشنگتن آن‌ها کنار خواهند کشید.

آمریکا با راهی شدن اولین تابوت‌ها به واشنگتن دست از حمایت اسرائیل می‌کشد

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم نکوداشت و تکریم از بانوان و رهروان راستین حضرت فاطمه زهرا(س) عصر امروز چهاردهم دی‌ماه با حضور محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و جمع دیگری از مسئولان کشورمان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در بخشی از این مراسم محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا طی سخنانی به حادثه تروریستی روز گذشته در مسیر مراسم گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از حدود 10 روز قبل سلسله حوادث تروریستی را در منطقه شروع کرده و حادثه روز گذشته کرمان نیز در ادامه آن بود.

وی از حضور در جمع بانوان قرآن‌پژوه ابراز خرسندی کرد و افزود: قرآن هم در شکل و هم در محتوا حقیقتاً معجزه است، از نظر شکل و واژگان به گونه‌ای است که هیچ فردی در طول صدها سال نتوانست تحریفی در این معجزه الهی انجام دهد. از نظر محتوا نیز معجزه‌ای است که در حوزه‌های جامعه‌شناسی، اقتصادی، فیزیک و سایر علوم صاحب شگفتی‌های متعدد است. برای همین بود که حضرت امام خمینی(ره) فرمود: «بعثت نبی اکرم یک تحول علمی است و سند آن قرآن مجید است.»

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید به دو ارزش برادری و مادری توجه ویژه داشته باشیم و این فضایل را همچون اوایل انقلاب احیا کنیم، بیان کرد: بسیاری از چالش‌هایی که این روزها با آن مواجه هستیم، با زنده شدن همین دو ارزش حل خواهند شد.

رضایی به توسلات رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل هر جا کار گره می‌خورد به حضرت صدیقه طاهره متوسل می‌شدیم و معجزه آن را خیلی زود در گشایش جبهه‌ها می‌دیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تکریم بانوان قرآنی به جنگ غزه نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای این جنگ آمریکا و اروپا در کنار رژیم خونخوار صهیونیستی ایستادند. اروپا پس از ورود اسرائیل به غزه به ظاهر کنار کشیده، با این حال پشتیبانی تسلیحاتی را همچنان انجام می‌دهد، اما آمریکا کماکان با تمام قوا ایستاده و حتی ناوهایش را برای پشتیبانی به منطقه آورده است.

وی در پایان افزود: از چند روز قبل با ترور شهید سیدرضی موسوی در سوریه موجی از ترور به راه افتاده و این ترورها از سوریه به لبنان و ایران و عراق تسری پیدا کرده است. مشخص است که پشت صحنه تمام این جنایات رژیم غاصب اسراییل است. صهیونیست‌ها بدانند آمریکا و اروپا تا جایی با آن‌ها خواهند ماند که هزینه زیادی نپردازند و به محض راهی شدن تابوت‌ها به لندن و واشنگتن آن‌ها کنار خواهند کشید. تروریست‌ها و حامیانشان بدانند که حتماً تاوان این اقداماتشان را به دست سربازان قاسم سلیمانی خواهند داد.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha