مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4204874
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزار می‌شود

مرحله نهایی بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی عصر امروز آغاز می‌شود و نماینده ایران در این مسابقات که به این مرحله راه یافته است، به رقابت با سایر متسابقان خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا به نقل از هلال خلیج، فعالیت‌های مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات جایزه بین‌المللی قرآن دبی، عصر امروز، سه‌شنبه 12 مارس (22 اسفندماه) با حضور نمایندگان ۷۰ کشور از سراسر جهان آغاز می‌شود.

کمیته برگزاری این جایزه، بر آمادگی خود برای برگزاری این مرحله از مسابقات که از 2 تا 13 رمضان 1445 هجری قمری (12 تا 23 مارس) در مقر همایش‌های علمی و فرهنگی در منطقه الممزر در دبی برگزار می‌شود، تأکید کرد. برنامه مسابقات بعد از نماز تراویح آغاز می‌شود و واحدها و کمیته‌های مربوطه نیز تمام مقدمات لازم را برای برگزاری این مسابقات قرآنی سالانه پس از ورود میهمانان اعم از هیئت داوران و شرکت‌کنندگان به امارات فراهم کرده‌اند.

واحد رسانه‌ای جایزه، مرکزی را برای ارتباط دائمی با رسانه‌های مختلف آماده کرده است و کانال جایزه برای پخش رویدادها از طریق ماهواره‌های «عرب ست، نایل ست و هاتبرد» در کنار پخش از شبکه نور دبی و کانال یوتیوب و اینستاگرام مربوطه آمادگی لازم را دارد. واحد رسانه‌ای جایزه، در طول روزهای مسابقه روزانه اخباری را با عنوان رویدادهای جایزه  آماده می‌کند تا از شبکه‌های ماهواره‌ای داخلی و بین‌المللی پخش شود.

راهیابی نماینده ایران به مرحله نهایی

در همین راستا، امیر هادی بایرامی، حافظ نابینای ایرانی کل قرآن که به مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی راه یافته است به رقابت خواهد پرداخت. نماینده ایران شنبه، 19 اسفندماه در دور مقدماتی این مسابقات شرکت کرد که با موفقیت به 4 سؤال هیئت داوران پاسخ داد و راهی مرحله نهایی مسابقات شد.

به گفته امیرهادی بایرامی، مسابقات جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی امسال برای اولین بار در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود. اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات جایزه بین المللی قرآن کریم دبی قرار است 22 مارس (3 فروردین) برگزار شود و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات 23 مارس (4 فروردین) به کشور بازمی‌گردد.
مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha