تلاوت ترتیل جزء دوم قرآن با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا
کد خبر: 4205055
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

تلاوت ترتیل جزء دوم قرآن با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا

همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان تلاوت ترتیل جزء دوم قرآن کریم با صدای قاری بین‌المللی منتشر شد.

تلاوت ترتیل جزء دوم قرآن با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا

 

کد

به گزارش ایکنا، تلاوت ترتیل جزء دوم قرآن کریم با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان برای نخستین بار در ایکنا منتشر می‌شود. 

این تلاوت سال‌های 1399 و 1400 در استودیوی شورای عالی قرآن ضبط شده و سال 1401 در حاشیه هفدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

از ویژگی‌های این تلاوت باید به کیفیت بالای صوت قاری و کیفیت فنی ضبط آن اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه حمیدرضا احمدی‌وفا دوره اقراء را نزد محمد فهمی عصفور مصری گذرانده است، مؤلفه‌های آموزش اقراء هم در آن لحاظ شده است.

یادآور می‌شود حمیدرضا احمدی‌وفا، از قاریان بین‌المللی کشورمان است که در سال 1382 و در بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران موفق به دریافت رتبه نخست شد.

احمدی‌وفا متولد سال 1359 در شهر نیشابور است، وی علاوه بر تلاوت که بالاترین رتبه مسابقات قرآن را کسب کرده، در بحث اذان که یکی دیگر از علائق او بوده، نیز موفق به دریافت رتبه‌های متعددی شده است. 

از جمله این رتبه‌ها دریافت رتبه اول مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال ۷۵ و رتبه اول مسابقات اذان کل کشور در سال 1378 است.

وی تا کنون سفرهای تبلیغی و ترویجی متعددی به کشورهای مختلف دنیا داشته است که از جمله آنها می‌توان به کشورهای تانزانیا، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی، ترکیه، جمهوری آذربایجان، بنگلادش، پاکستان و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha