برگزیدگان سومین جشنواره بین‌المللی قرآن کریم مشکات معرفی شدند
کد خبر: 4209046
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

برگزیدگان سومین جشنواره بین‌المللی قرآن کریم مشکات معرفی شدند

آیین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی قرآن کریم مشکات عصر امروز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله نهایی و اختتامیه مسابقات قرآن کریم مشکات عصر امروز شنبه ۱۸ فروردین همزمان با اذان مغرب و اقامه نماز جماعت با حضور جمعی از مدیران و چهره‌های قرآنی کشور در تهران با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

این دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات در بخش مردمی به منظور نشر معارف قرآن کریم و تحکیم اتحاد امت اسلامی و همچنین تکریم قاریان و حافظان جهان اسلام، به صورت مجازی از سوی مؤسسه پیروان مشکات قرآن و عترت برگزار شد.

در این مرحله رقابت ۹ قاری برتر مسابقات بین‌المللی و مردمی قرآن کریم مشکات در رشته‌ قرائت تقلیدی ازجمله حمیدالله فیاضی از افغانستان، عمارسالم علی آل حمید از عراق، شَمسوری عبدالله از اندونزی، شهاب احمدحسن احمد از مصر، محمدعثمان غنی از بنگلاد، ابراهیم بوغالب از بلژیک، علیرضا عادلی از پاکستان، میرحسین انواری و علی ذاکری از ایران انجام شد.

بر همین اساس و بعد از داوری ۹ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی این مسابقات به ترتیب حمیدالله فیاضی از افغانستان، شمسوری عبدالله از اندوزی و علی ذاکری از ایران نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات را به خود اختصاص دادند.

جوایز این دوره از مسابقات برای نفر اول هر رشته ۱۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۸۰ میلیون تومان و نفر سوم ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و بعد از نفر سوم تا هفتم هر کدام ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha