تربیت ۱۶۰ حافظ قرآن در روستای بلیان کازرون
کد خبر: 4209987
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

تربیت ۱۶۰ حافظ قرآن در روستای بلیان کازرون

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به تربیت ۱۶۰ حافظ قرآن در روستای بلیان کازرون بر ضرورت احداث یک دارالقرآن مجهز در این روستا تأکید کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 24 فروردین ماه در راستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی استان، به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد جوکار، معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس ضمن حضور در روستای قرآنی بلیان شهرستان کازرون با حافظان و خانواده‌های قرآنی این روستا گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از برنامه‌های قرآنی این پایگاه و تأکید بر استمرار این کار مهم گفت: فعالیت‌های صورت گرفته به وضوح باعث تسری قرآن و سبک زندگی قرآنی بین خانواده‌های این روستا شده و آن را تبدیل به یک نمونه قرآنی قابل ارائه به دیگر واحدهای قرآنی کشور کرده است.

بوعلی افزود: کارهای مهمی که در این روستا آن هم در سطح یک واحد قرآنی شکل گرفته و توانسته است بیش از ۱۶۰ حافظ قرآن را تربیت کند، ساخت یک دارالقرآن مجهز در این روستا را الزامی کرده است که ان‌شاءالله به زودی در این روستا ساخته شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لیلا رنجبر، حافظ و مربی واحد قرآنی پایگاه محب الزهرا(س) نیز در جریان این بازدید بیان کرد: در این روستا در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم به سهم خود قدمی بر داشتیم و تاکنون موفق به تربیت ۱۳۰ بانو و ۳۰ آقا حافظ قرآن کریم شده‌ایم.

وی اظهار کرد: نه تنها در بعد تربیت فردی بلکه تاکنون ۱۴ خانواده قرآنی تربیت شده است که جزو حافظان، قاریان یا مرتلین قرآن هستند. 

انتهای پیام
captcha