میزبانی خوزستان از مسابقات مدهامتان افتخار است
کد خبر: 2872644
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
بهروز یاریگل:

میزبانی خوزستان از مسابقات مدهامتان افتخار است

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور بخش تجوید رشته ترتیل نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان با اشاره به سطحی کیفی این دوره از مسابقات گفت: باید به میزبانی استان خوزستان افتخار کرد.

بهروز یاریگل داور بخش تجوید رشته ترتیل نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: شرکت‌کنندگان رشته‌ ترتیل این دوره از مسابقات در سطحی مطلوب ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه رشته اذان از رشته‌هایی است که برخی برای شرکت در آن از استعداد لازم برخوردار نیستند، گفت: اما سطح ارائه اذان در این مسابقات قابل قبول بوده و می‌توان گفت رقابت‌ها به هم نزدیک و فشرده است و با توجه به این امر انتخاب نفرات برتر نیز سخت‌تر می‌شود.

یاریگل در پاسخ به اینکه ورود نفرات اول مسابقات مدهامتان به مرحله کشوری مسابقات اوقاف چه تأثیری بر سطح آن دارد، تصریح کرد: تحقق این امر باعث بالارفتن سطح مسابقات خواهد شد.

داور بخش تجوید رشته ترتیل نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان خاطرنشان کرد: تصور می‌کردیم ریزگردها اجازه برگزاری مسابقات را ندهند اما خوشبختانه حین برگزاری مسابقات شاهد بارش باران و تلطیف هوا بوده‌ایم و باید به میزبانی استان خوزستان افتخار کرد.

captcha