پیشرفت خوزستان در برگزاری مدهامتان، عامل استقرار دبیرخانه دائمی مسابقات در استان شد
کد خبر: 2872663
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
امیر آقایی:

پیشرفت خوزستان در برگزاری مدهامتان، عامل استقرار دبیرخانه دائمی مسابقات در استان شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: امسال و همچون سال‌های گذشته اجرای مسابقات مدهامتان در خوزستان شاهد پیشرفت عالی بوده است، به همین دلیل دبیرخانه دائمی مسابقات در این استان مستقر شده است؛ چرا که برنامه‌های بسیاری در این رابطه تدوین شده است.

امیر آقایی داور رشته صحت حفظ نهمین دوره مسابقات مدهامتان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از جشنواره‌های مطلوب و باشکوه قرآنی است، اظهار کرد: باید از افرادی که در این رابطه تلاش کرده‌اند تقدیر کرد.

وی بیان کرد: افتخار آن را داشته‌ام که در دوره‌های پیشین داوری این مسابقات را بر عهده داشته باشم که این دوره از مسابقات از لحاظ کیفیت برگزاری قابل قبول بوده است.

آقایی گفت: امسال نیز نسبت به سال‌های گذشته این مسابقات دارای پیشرفت بوده و استان خوزستان فعالیتی عالی را در این رابطه ارائه داده است، به همین دلیل دبیرخانه دائمی مسابقات در این استان مستقر شده است چرا که برنامه‌های بسیاری در این رابطه تدوین شده است؛ به گونه‌ای که مورد قبول مسئولان قرار گرفت.

داور رشته صحت حفظ نهمین دوره مسابقات مدهامتان پیرامون کیفیت برگزاری مسابقات مدهامتان تصریح کرد: تا به اکنون که مسابقات در روز اول برگزار شده همه کارها روی نظم و برنامه بوده و قرعه‌ها نیز مشخص شده است، اقدامات اجرایی نیز به گونه‌ای مطلوب انجام گرفته که نشان دهنده علاقه قرآنی مسئولان قرآنی این شهر است.

آقایی افزود: این عملکرد باعث شده شرکت‌کنندگان دیدگاهی به دست آورند که شرکت در این مسابقات با پذیرایی مطلوب از آنها همراه است.

وی در مورد سطح شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقت گفت: نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظر کلی ارائه داد اما افرادی که در این دوره از مسابقات مدهامتان حضور دارند برترین‌های استانی هستند. اما با توجه به محدودیت‌هایی که در آئین‌نامه اجرایی مسابقات است، نتوانسته‌ایم شاهد حضور شرکت‌کنندگان طرازاول استان‌ها باشیم. چرا که آنها نه از مسابقات دیگر رتبه برتر را کسب کرده و نمی‌توانند در این مسابقات حضور یابند اما سطح مسابقات بسیار مطلوب است.

آقایی در پاسخ به این پرسش که ورود نفرات برتر مسابقات مدهامتان به مسابقات کشوری اوقاف چه تأثیری در رشد کیفی آن دارد؟ تصریح کرد: این امر امتیاز چشمگیری برای شرکت کنندگان مطلوب می‌شود. چرا که برای بسیاری از شرکت‌کنندگان رسیدن به مرحله کشوری اوقاف در استان‌هایی که رقابت فشرده و سهمیه کمتر است بعضاً به آروزی دست نایافتنی تبدیل شده است اما این مسابقات و این شیوه می‌تواند امکان حضور آنان را در مسابقات اوقاف فراهم کند.

داور رشته صحت حفظ نهمین دوره مسابقات مدهامتان افزود: این امر ایجاد کننده انگیزه‌ای قوی برای شرکت‌کنندگان است تا هر چه قوی‌تر به ارائه محفوظات خود بپردازند و این امتیاز را از دست ندهند.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری مسابقات در استان خوزستان بسیار مطلوب است.

captcha