حسینیه‌ایی با محوریت حوزه ولایی و مهدوی در اهواز ساخته می‌شود
کد خبر: 3357394
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
از سوی محسن رضایی؛

حسینیه‌ایی با محوریت حوزه ولایی و مهدوی در اهواز ساخته می‌شود

گروه اجتماعی: با تأمین قطعه زمینی از سوی شورای شهر اهواز، حسینیه‌ایی برای انجام اقدامات مذهبی و فرهنگی با همکاری محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اهواز ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت‌نیا، رئیس شورای شهر اهواز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: در نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که 9 شهریورماه برگزار شد؛ موضوع نامه تخصیص یک قطعه زمین جهت احداث حسینیه برای انجام اقدامات فرهنگی در حوزه ولایی و مهدوی در کوی رمضان که از سوی دکتر محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام ارایه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آرای اعضای شورای شهر اهواز با اختصاص زمینی به وسعت 324 با کاربری مسکونی جهت ساخت این مجموعه موافقت شد.

وی در این باره گفت: این زمین در حوزه ولایی و مهدوی در کوی رمضان در نظر گرفته شده است که از سوی شورای شهر اهواز تامین و تهیه شد.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه تامین اعتبار ساخت زمین توسط دکتر محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام صورت خواهد گرفت، هدف از راه‌اندازی حسینیه را جهت برنامه‌های خیریه، مذهبی، فرهنگی و عام‌المنفعه عنوان کرد و گفت: این مکان به منظور توجه به موضوعات اعتقادی، مذهبی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

سعادت‌نیا با تاکید بر اینکه بزرگان استان باید در مقوله توسعه فعالیت‌های مرتبط مذهبی و فرهنگی ورود کنند، اظهار کرد: بزرگان خوزستانی، ظرفیت قابل توجهی هستند که همکاری آنها در زمینه‌های فرهنگی و دینی می‌تواند در گسترش فعالیت‌ها تاثیرگذار باشد.

به گفته رئیس شورای شهر اهواز، شورای شهر یک نهاد مدنی است که جهت برطرف شدن موانع شهروندان و برطرف شدن مسائل و مشکلات عمومی تلاش می‌کند.

captcha